Városmarketing verseny a Miskolci Egyetemen

Ötödik alkalommal kerül megrendezésre az országos városmarketing verseny harminchat város és tizenhét egyetem részvételével. 

A Miskolci Egyetem marketing és turizmus intézetének kezdeményezésére indult verseny célja az elméleti, gyakorlati szakemberek és a szakmát tanuló egyetemisták részvételével a városok marketingjét segítő új kreatív megoldások kidolgozása, a városok népszerűsítése, hosszú távú együttműködések kialakítása.

 

Városmarketing verseny a Miskolci Egyetemen

 Az országos városmarketing verseny idén a smart city - smárt marketing témában zajlik

 

A városmarketing verseny most a smart city - smart marketing témában zajlik, arról szól, hogy a digitális marketing hogyan tudja segíteni a városok "okossá" válását. A verseny féléves - augusztustól decemberig tartó - szakmai program, amely az elmúlt években egy igazi oktatási-tudományos együttműködési rendszerré vált, a hallgatók megtanulják, hogy a városokban miként kell alkalmazni a tudásukat.

 

MTI/T.D.